رفع بوی بد سبنک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 بهمن 1401
بازدید : 75
نویسنده : سجاد امینی

را تمیز کنیم

تمیز کردن زهکشی سینک بدبو

زهکش های بدبو نه تنها برای شما و مهمانانتان آزاردهنده نیستند - بلکه می توانند نشان دهنده خطرات بهداشتی و موقعیت های خطرناک لوله کشی باشند. پوشاندن یا نادیده گرفتن عطر اشتباه بزرگی در مسیر مشکلات پرهزینه تری است که نیازمند راه حل های پیچیده است.

 

بنابراین، ما این راهنمای مفید را در مورد چگونگی صرفه جویی در زمان، هزینه و استرس در حین رسیدگی به فاضلاب خود در صورتی که بوی بد منتشر می کند، گردآوری کرده ایم. بیشتر بخوانید تا ببینید آیا درمان‌های خانگی جواب می‌دهند و چه زمانی باید راه‌حل‌های حرفه‌ای لوله‌کشی را بیاورید.

 

چرا سینک من بو می دهد؟

انسداد، دلایل مبتنی بر محصول یا بیولوژیکی زیادی برای زهکشی بدبو وجود دارد. برخی از متداول ترین مقصران بوی بد فاضلاب عبارتند از:

 

فاضلاب خود را تمیز کنید

تجمع کثیفی: اگر لوله فاضلاب آشپزخانه یا حمام شما بدبو است و به آرامی تخلیه می شود، می تواند نشان دهنده تجمع کثیفی از مو، غذا یا چربی باشد. این گرفتگی ها به دلیل چربی هایی که گرفتگی ایجاد می کنند به سختی از بین می روند. به نوبه خود، شما زودتر از دیرتر بوی آن بو را احساس خواهید کرد.

گرفتگی زهکشی: اگر زهکشی یا سینک شما توسط عیوب یا اشیاء نامنظم (سکه، قطعات اسباب بازی، بسته بندی) مسدود شده باشد، پس از آن مواد غذایی یا ضایعاتی را که در آن فرو می رود به دام می اندازد. به نوبه خود، شما یک تخلیه سینک بدبو خواهید داشت.

لوله‌کشی معیوب: چه لوله‌های هواکش از دست رفته باشد، چه فاضلاب نادرست از پمپ مخزن شما ، چندین مشکل لجستیکی لوله‌کشی وجود دارد که می‌تواند باعث بدبو شدن سینک شود. اینها به ویژه نیازمند توجه حرفه ای هستند، زیرا می توانند منجر به آسیب های ساختاری قابل توجهی شوند.

گازهای فاضلاب: اگر P-trap شما خشک یا مسدود شده باشد، می تواند باعث ایجاد بوی فاضلاب از سینک شما شود. با این حال، می تواند ناشی از نقص سیستم باشد، که بسیار خطرناک تر است و نیاز به درمان فوری دارد.

نشتی یا مسدود شدن خط فاضلاب: اتصالات و کلاهک هایی که در اکثر لوله های خانگی وجود دارد ممکن است نشتی یا مسدود شود. هنگامی که این اتفاق در یک خط فاضلاب رخ می دهد، می تواند بوی بد و دودهای مضر ایجاد کند که پیامدهای طولانی مدت برای سلامتی دارد.

بیش از هر چیز دیگری، توصیه می‌کنیم که بوی بد را به‌عنوان نشانه‌های هشداردهنده‌ای در نظر بگیرید که اگر نمی‌توانید با راه‌حل‌های ساده آن‌ها را پاک کنید، مشکلی وجود ندارد. یادگیری آن‌ها و داشتن راه‌حل‌های حرفه‌ای لوله‌کشی مناسب می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند و خانه شما را سالم نگه دارد.

 

چگونه فاضلاب سینک را تمیز کنیم

وقتی متوجه شدید که سینک شما بوی بدی می دهد، ابتدا باید ساده ترین روش ها را برای حل آن امتحان کنید. در تجربه ما، چندین برنده ثابت برای خنثی کردن بوی بد وجود دارد:

 

جوش شیرین و سرکه: مخصوصاً برای کوچک‌های بد سطحی، این می‌تواند راهی عالی برای خوشبو کردن سینک بدبو باشد. مقدار مساوی جوش شیرین و سرکه را با هم مخلوط کنید و آنها را در سینک آشپزخانه خود (یا هر جایی که بوها از آن می آید) بریزید. با این حال، این راه حلی برای انسدادهای شدیدتر نیست.

یخ و لیمو (برای دفع زباله): یک لیمو را تکه تکه کنید و در کنار تعداد معقولی تکه های یخ داخل آبکش بریزید. دور ریختن را اجرا کنید تا تکه های یخ از بین بروند و تمام لیمو از بین برود. این فرآیند به بافت مرکبات و پوست اجازه می دهد تیغه ها را تمیز کند و در عین حال زهکشی شما را تازه کند.

P-Trap را تمیز کنید: گاهی اوقات، بویی که در حمام شما وجود دارد از P-Trap است، اما نه بویی که بلافاصله به ذهن شما خطور کند. قسمت منحنی لوله در زیر سینک شما می تواند باعث تجمع گازهای فاضلاب و ایجاد بو در اتاق شود. برداشتن درپوش هواکش و از بین بردن هرگونه تجمع یا مخزن می تواند انسدادهای ساده یا مواد زیستی را که بر P-Trap شما تأثیر می گذارد، کاهش دهد.

خدمات نظافت زهکشی

 

تله هواکش را تمیز کنید: لوله هواکش شما گازهای فاضلاب را به نقاط خروجی می برد تا با خیال راحت در فضای باز آزاد شود. با این حال، همانطور که معمولاً از پشت بام رها می شود، ممکن است با برگ ها، بقایای حیوانات یا برف مسدود شود. در نتیجه، گازهای فاضلاب را به داخل فاضلاب شما برمی گرداند و باعث می شود که هم بو شود و هم مضر باشد. آن را با پاشیدن آب با شیلنگ در قسمت بیرونی تمیز کنید - یا به طور واقعی تر از خدمات لوله کشی حرفه ای بهره مند شوید تا خود را در معرض خطر قرار ندهید.

آب داغ و سرکه: گاهی اوقات، ساده ترین راه حل ها می توانند بوی بد مجرای فاضلاب را تسکین دهند. مخلوطی از آب داغ و سرکه را در یک سینک بدبو بریزید تا تجمع نور را از مواد آلی پاک کنید و لوله های خود را تازه نگه دارید.

از پیستون یا مارپیچ استفاده کنید: موثرترین درمان‌های خانگی لوله‌کشی، استفاده از ابزارهایی است که تجمعات و مواد زیستی را از زهکشی‌ها و لوله‌های شما به طور فیزیکی حذف می‌کنند. اگر پیستون گیر کرده باشد، می‌تواند به عبور ماده کمک کند، و می‌توانید از یک مارپیچ دستی برای پاک کردن مؤثر زهکش‌ها، P-Traps و سایر مناطق بدبو از موادی که باعث ایجاد بو می‌شوند، استفاده کنید.

Hydrojetting: این راه حل حرفه ای لوله کشی سازگار با محیط زیست است، برای لوله های شما بی خطر است و می تواند به از بین بردن سخت ترین مشکلات بو از هر مجموعه ای از لوله ها کمک کند. هیدروجت در اصل شستشوی فشار لوله های شما برای تمیز کردن آنها از تجمع و مواد زیستی است که باعث ایجاد موذیانه ترین بوها می شود. چربی، مو و هر گونه کثیفی دیگر از بین می‌رود و این عمل می‌تواند گرفتگی‌ها را عمیق‌تر از درمان‌های معمولی هدف قرار دهد.

 

در حالی که ما همیشه از این موضوع دفاع می‌کنیم که آیا ساده‌ترین راه‌حل‌ها برای لوله‌کشی خانه جواب می‌دهند، واقعیت این است که بسیاری از راه‌حل‌ها فقط وقت و پول شما را هدر می‌دهند. همکاری با یک شرکت لوله‌کشی معتبر به آنها امکان می‌دهد تا مسائل بو را به درستی ارزیابی کنند و فقط خدمات لازم را برای سالم نگه داشتن اکوسیستم لوله‌کشی از شما دریافت کنند.

 

چگونه از زهکشی های بدبو جلوگیری کنیم

در بیشتر موارد، بهترین راه برای جلوگیری از بدبو شدن سینک یک سیستم پیشگیری است. این به معنای اجرای بهترین شیوه ها از جمله:

 

دفع زباله را اجرا کنید: برای اینکه همه چیز را در سینک آشپزخانه خود فوق العاده تازه نگه دارید، پس از گذاشتن هر چیزی در آنجا، 20 ثانیه با آب دفع کنید. پالس‌های سریع بدون جریان آب مناسب فقط ماده را تکه تکه می‌کنند و تیغه‌ها/لوله‌ها را می‌پوشانند و منجر به بدبو شدن سینک‌های آشپزخانه می‌شوند.

از برخی مواد اجتناب کنید: برخی چیزها به دلیل تراکم یا ترکیب بیولوژیکی بهتر است در سطل زباله ریخته شوند. ضایعات مواد غذایی حاصل از روغن، کره، گریس، برنج، ماکارونی یا تفاله قهوه بسیار دشوار است و می تواند منجر به گرفتگی/بو شود.

در مورد مواردی که باید و نباید زهکشی را پایین بیاورید بیشتر بخوانید.

 

از صافی های تخلیه استفاده کنید: همچنین به عنوان صافی سینک نیز شناخته می شود، این غربال های فلزی یا غربال های مشبک دهانه های فاضلاب شما را می پوشانند تا اقلام بزرگتر را بگیرند در حالی که هنوز اجازه می دهند آب از آن عبور کند. به عبارت ساده، اگر در صافی تخلیه گیر کند، احتمال زیادی وجود دارد که در لوله های شما گیر کند.

تمیز کردن زهکشی

این نکات پیشگیرانه لوله کشی برای سینک و فاضلاب شما معجزه می کند. مطمئن شوید که آنها را به طور مداوم پشت سر هم انجام می دهید تا بهترین نتیجه را داشته باشید و اگر این روش ها برای جلوگیری از زهکشی های بدبو کافی نیستند، با یک لوله کش حرفه ای مشورت کنید. 

 

مشکلات بوی بد تخلیه را حل کنید

در Deer Valley Plumbing، ما می دانیم که چقدر مهم است که لوله کشی قابل اعتمادی داشته باشیم که خانه شما را بدبو نکند. به همین دلیل است که تیم مجرب ما از لوله کش های دارای مجوز سخت تلاش خواهند کرد تا راه حل های کوتاه مدت و بلند مدتی را برای رونق اکوسیستم لوله کشی شما ارائه دهند.

 

اگر به دنبال خدمات لوله کشی درجه یک در فینیکس هستید، لطفا همین امروز تماس بگیرید. ما دوست داریم کمک کنیم که ملک شما بکر و بدون بو بماند.





:: برچسب‌ها: رفع بوی بد فاضلاب , رفع بوی سینک ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ارزان لوله بازکن و آدرس arzanloole.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com